فوتبال زنجان،بهترین تیم فوتبال زنجان،شهباز طلایی زنجان،زنجان،لیگ فوتبال زنجان،باشگاههای فوتبال زنجان،بهترین مدرسه فوتبال زنجان،ثبت نام کلاس فوتبال،آموزش فوتبال،شهبازطلایی،مهدی رضایی

تیم فوتسال نوجوانان شهباز طلایی زنجان توانست با کسب بیشترین امتیازات لازم، عنوان قهرمانی رقابت‌های فوتسال نوجوانان استان را از آن خود کند.

 

این تیم در آخرین بازی خود مقابل تیم علم و ادب زنجان توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد حریف خود گذشته و با کسب ۶ امتیاز صدرنشین این مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.

 

تیم‌های علم و ادب زنجان و آرش درام طارم هر دو با ۴ امتیاز عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و تیم مقاومت ابهر نیز با ۲ امتیاز در قعر این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

 

همچنین تیم فوتسال جوانان شهباز طلایی زنجان که با ارائه بازی‌های قابل قبول، امید قهرمانی داشت، در آخرین دیدار خود با کسب تساوی در برابر حریف، عنوان سومی را با مقام قهرمانی عوض کرد.

 

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم علم و ادب زنجان با کسب ۵ امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم‌های شهریار ابهر و شهباز طلایی زنجان با ۴ امتیاز عناوین دوم و سومی را از آن خود کردند و تیم تراکتورسازی مهر نیز با ۳ متیاز قعرنشین این دوره از مسابقات شد.

 

بازدیدها: 278

این مطلب را برای دوستانتان ارسال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *